I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

Tak payah la baca entri kali nie..terima kasih..:)


~salam~

_entri jiwang represented_
::enjoy::

Akibat kisah hitamku
Sukar aku nak menerima manusia yang bergelar lelaki
Bukan juga maksudku hati aku hanya untuk perempuan
Aku trauma untuk berkawan dengan lelaki apatah lagi menyintai mereka.
Tapi ada kalanya aku cemburu melihat mereka bahagia bersama dengan teman lelaki mereka.
Bila ada yang meminta,hati ini mula ragu.
Adakah mereka ikhlas?adakah mereka mempunyai agenda mereka sendiri??
Dan selalunya keputusan aku berakhir dengan jawapan yang tiada noktah.
Aku bimbang jika sampai ke akhir hayatku, aku tidak akan pernah merasakan erti cinta.
Kelakarkan sebut perkataan "cinta"
Kekok untuk aku menyebutnya.
Tapi inilah hakikat.
Semoga satu hari nanti Allah akan berikan aku peluang merasai bagaimana mencintai dan dicintai
oleh seorang LELAKI yang baik,beriman,dan mampu membimbing ku ke jalan yang diredhai-Nya
Aku mahu tapi aku tak mampu untuk PERCAYA.


Entri kali nie takdew perkatan I lagik yew.Nak jiwang-jiwang mana boleh tuleh I nie.Nanti tak jiwang la.*gelak kuat-kuat untuk minah jiwang nie*>_<
Sekainbai
~daa~

2 ulasan:

CikTinggu~Tingga berkata...

aku xbca pon..just tgk2 jaaa....heheheh

intan berkata...

diam la luuuuu..:(