I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

Wah Nora Elena!! Cer citer..Cer citer..*_*



~Salam~
Wah panjangnya entri I kali nie I.Orang cuti arinie so banyak la masa I nak tulis entri..ngeh2.Ok sekarang nie cerita Nora Elena TV3 jam 7.00 malam memang dah pemeskan.Kalau dekat facebook tue ramai je yang tulis dekat status "watching Nora Elena","out dulu nak layan Nora Elena jap","Nora Elena~cian nora"..Macam-macamkan??Including me.Walaopon I nie tak la setia tengok cerita nie tapi I tau jugak la pasal cerita nie sikit-sikit.



Cerita nie sebenarnya diadaptasi dari sebuah novel yang bertajuk Kasih Yang Suci karya Meen Zulaikha yang diterbitkan oleh karangkraf.Macam biasa la..Kalao cerita novel nie mesti gempak punya.

Sinopsis cerita.

Nora Elena ialah kisah seorang wanita yang dirogol semasa berumur 15 tahun.Sukar untuk dia melupakan kejadian hitam itu,namun kini dia manjalani kehidupan yang normal dan bakal mengahwini jejaka yang bernama Idham (eid).Keadaan mula berubah apabila bertemu dengan Seth Tan.

Idham mula bercadang untuk membatalkan pertunangan mereka setelah menerima panggilan misteri yang menceritakan perihal Nora Elena yang bukan lagi seorang perawan.Seth Tan mula menawarkan dirinya menjadi pak sanggup menggantikan tempat didalam majlis perkahwinantersebut kerana masa semakin suntuk.

Konflik yang mendebarkan telah berlaku setelah Nora Elena berkahwin dengan Seth Tan.Nora Elena telah mendapat tahu bahawa Seth Tan merupakan lelaki yang telah merogolnya 10 tahun lalu.Malangnya Nora ketika itu telah mengandungkan anak Seth.

Dapatkan Nora menerima dan memaafkan Seth yang sudah insaf dengan perbuatannya.Apakah motif Seth mengahwini Nora??

Amacam??macam bestkan??haha...Nak tau best ke x kena la tengok.Sekianbai...



~daa~

2 ulasan:

Fafat berkata...

best2..da bce novel ni..
bce novel pn best,,tgk tv lg la bessttt

intan berkata...

hehe...ye ke??nak pinjam...:)