I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

Nak Rest In Peace


R.I.P

Sangat sinonim dengan kematian
Ish
Bukan yang M.A.T.I tue
rest means rehat
in peace means dalam ketenangan
So
.
.
.
.
.
.
.
.

SAYA NAK REHAT DALAM TENANG!!!


Lepas ja cuti raya haji tue. Jadual aku sangat pack. Yela..last-last sem nie memang lecture suma meroyan. Dari Ahad sampai ke hari nie. Aku tak rehat. 

Bila da penat sangat nie, hilang semua selera makan. Nak makan pon ingat kerja. So tips untuk kurus. Perbanyakkanlah masalah anda. 

Kalau dekat kelas sibuk dengan assignment, kuiz n test. Tapi bila balik bilik sibuk dengan tugasan blok. Nak duduk mana bagi tak sibuk dengan apa-apa. Jawapannya HOME !!!

Nasib baik deepavali nie aku balik. Boleh la nak rehat-rehat. Tapi assignment tetap banyak jugak. *sigh*

: $





Tiada ulasan: