I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

Strength!


Lately nie selalu tak cukup tido. Dah tiga malam xcukup tido. Makan lewat. Gastrik. Fuhh..Penat dowh. Hari tue sibuk dengan Program Perbarisan Hari Malaysia. Balik bilik pon da lewat.

Then mesyuarat bahagian kepimpinan. Tu pon habis lewat malam. Dah balik bilik bukan boleh terus tido. Kena facebook dulu.hehe. Kemas-kemas apa yang patot.

Hari selasa pulak pagi-pagi lagi dah keluar. Balik lewat petang. Then malam tue ada pulak jamuan raya. Tetap balik lewat malam.


So tadi kelas pukul 8. Balik bilik ingatkan nak tido kejap. Tengok-tengok xjadik sebab baju da bertimbun. Terus angkut 2 baldi basuh. Guna tangan oke. Akukan bakal suri rumah yang rajin. :P

Tapi tengah-tengah sidai baju tiba-tiba ja aku terhuyung hayang. Pening-pening cikit. Sat-sat aku stop sidai baju. Then masuk bilik aku rasa macam bilik aku berpusing.

Fine. Baru awai sem otak da buat perangai. 

P/S : Roomate aku kena kacau *seram version!*

~Assalamualaikum,daa~

Tiada ulasan: