I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

Kemas rumah!!!


Orang sibuk mengemas nak raya nie..aku sebelum raya. Actually, insyaAllah la kalau jadi. Cik Diya nak datang rumah. So kemas la sikit-sikit. Alah kemas rak buku ja.

Nanti dah habis exam nanti banyak buku nak check in dalam rak aku tuh. So kena la update. Sambil-sambil update tuh. Banyak plak kenangan form 6 aku yang aku jumpa. 

Sumpah nak nangis bila tengok balik. Tapi kejap-kejap tersenyum gak. 


So this is how aku belajar time F6 dulu................

*punya la banyak note aku*

aku mmg dari dulu lagi sindrom buat note warna warni


baget note warna warni nie aku tertarik nak study la?
hampeh!

klo x,takkan dapat markah cmnikan
*eh ngok jugak aku nie upanya*

kalo stress wat la macam saya
;)

igt bio ja ka belajar hah?
bm pon belajar la
tapi aku mst fail hafal benda-benda alah nie

slip MUET aku
hancus!

even aku xsuka exam tapi benda nie yg bgi aku banyak memori

FORM 6 IS THE BEST

P/S : Wishing selamat datang kepada Cik Diya *kalau jadik la* and Welcome back kepada Norhaizatul Akma * kalau jadik jugak*. Nanti kita spend time sama-sama. Tak sabar la wehhhh...:P


~Assalamualaikum, daa~









1 ulasan:

Enrecca ❤ berkata...

blogwalking..heheh :D