I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

Saya Istimewa


~salam~

Actually xdak apa sangat pon nak story. Juz lately nie asyik makan hati ja. But it's okay...I strongly trust on semua yang berlaku pasti ada hikmahnya...:)


Why Im so special...

Saya Istimewa sebab Allah berikan kekuatan pada saya yang belum tentu orang lain ada,


Saya Istimewa sebab Allah ciptakan air mata untuk menemani saya di kala saya ingin bangun semula,


Saya istimewa sebab Allah jadikan saya kuat untuk hadapi semua ujiannya,


Saya Istimewa sebab Allah jadikan sakit saya hanya saya seorang didunia yang rasa *istimewanya ujian Allah*

Saya Istimewa sebab Allah ambik berat tentang saya


Saya Istimewa sebab Allah jadikan saya tegar biarpun saya berkeseorangan


Saya Istimewa sebab Allah ciptakan saya adalah saya


~banyak keistimewaan yang ada pada kita tanpa kita sedari,so from now b thankful~

~daa~

Tiada ulasan: