I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

SAYA XKUAT...

Perhatian: Pengunaan I akan dibekukan untuk etri malam nie.Ia akan digantikan dengan penggunaan saya.Jangan tanya kenapa.*_*


~salam~

Memang lumrah wanita nie seorang insan yang lemah.
Termasuk la diri saya.
Walaupon saya nie selalu ketawa.
Tapi adakala hati saya menangis.

Bagi saya menangis depan orang lain adalah salah satu jalan mudah untuk tunjuk yang kita sudah kalah.
That's mean LEMAH
Tapi bila saya sedih,risau dan xtenang
Jalan paling mudah nak release adalah dengan menangis.
Selalunya waktu saya menangis adalah pada lewat malam.
Nangis paling puas adalah sampai teresak-esak.

Malam nie I nak nanges puas-puas.
Saya sedih la malam nie.

Please excuse me..isk..isk..

~daa~


Sowie la entri bosan malam nie.Actually nie salah satu jalan saya nak luah perasaan saya.Kalau kowang xsuka saya mintak maaf yew...:(

Tiada ulasan: