I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

huh!!what a day...

aku almost xcdent...
nsib baik aku smpat brek td..
malu gila..
dpan pn2 pgar lak 2..
rmai yg nmpak..
aactually dua slah..
aku xtgk dlu sblum jln..
but aku smpat brek..
yg cina 2lak..
dia jln tpi tgk tpi..
shittkan...
nsib baik aku rlex ja..

arinie aku da gram ngan sorang minah nie..
aku tau la kta kwan..
igt skit..
jgn bebal sgt..
mcm bgus..
jga sma prasaan org..
aku rspect ko sbb ko 2 kwn aku..
ish mmg skit aty..
klo aku tya elk2..
jwb la elk2..
sja nk bg aku bengang...
cuba dia tgk..
tau melenting klo aku jwb ksar2..
meluat1000...
xpe..
ko wat la apa yg ko ska..
but what u gif you get back..
ko rsakan la klo da mnusia wat jgak kat ko..
bwu ko tau prsaan aku..
dh 2 wat bgus leh..
klo aku bleh tempit ko td..
mmg aku xlpas pluang dh..
kot ye pon tgh beganag jgn babit aku sekali,..

mlm nie da msyuarat kndri umah aku..
mmg sure penat gila mlm nie..
tomorrow nk kna bgun awl lgi..
wahhh...tnsion2..
sabar je la..

there muz be happinese..
i sureee....
Go to fullsize image

Tiada ulasan: