I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥Sahabat baru saya♥

tragis..

aku boring gile pagi tdi...
aku msak brkfst utk adik n myself...
petang nie aku bwak keta g antaq kad kahwin abg aku...
aku g umah najad...
then
aku g umah fas....
lpas2 aku g beli alat tlis for my essay
lastly aku g umah lukman...
sbnarnya aku juz nk sent kad 2..
tgk2 dia naek keta aku...
aku bwak la dia ronda...
dia nk g topup
dia xcya kat aku lgsung..
dia ckap dia xcya yang aku bleh drve..
tpi ntah npa aku leh glabah n aku dah trburukkan nma aku...
lgi la dia xcya aku leh drive..
xpe lukman..
aku akn bktikan yg aku pon leh drive keta manual la..
yg spcialnya..
dia dduk sblah mmbe segosip dgnnya..
mmg sweet sgt
after that
aku prsan myak keta aku xbyak..
xspasal aku kna brebut moto ngan adik aku...
geram btoi la...
n malam nie...
aku bermalam dkt umah along
ktaowg wat perkemahan dlm umah along..
our dinner is
"kueh teow atin"
sedap!!!
pandai atin msak...
aku mkan smpai kmbung..
~the end~

Tiada ulasan: